Bolnavi de LIKE

<<-Domnule doctor nu se simte prea bine. E deprimat(ă). Nu are pofta de mâncare. Are o părere proastă despre propria persoană. Nu mai socializează. S-a interiorizat. Ce credeți că are?

-Stimă de sine scăzută. Nu vă faceți griji, nu e nimic grav. Va trebui să-i administrăm 200 de ml de like-uri. Deasemenea aveți aici o listă cu ceea ce ar trebui să îl pună pe picioare din nou:

-o postare motivațională cu un mesaj optimist de genul “de azi nu-mi mai pasă ce cred ceilalți despre mine” – feeling determined – aceasta se administrează pe stomacul gol, adică imediat după ce pacientul face ochi dis-de-dimineață.

-10 comprimate de Paolo Coelho – Alchimistul – se administrează o dată la 6 ore.

-1 selfie, această aspirină la îndemâna oricui îți ia practic durerea cu mâna.

-1 check-in dintr-o locație cât de cât selectă, care să transmită acea stare de viață socială.

-o ilustrată cu mâncarea ce urmează să o servească – înainte de masă lesne de înțeles. Are efecte extrem de benefice asupra organismului dacă se administrează odată cu check-in-ul.

-un banc vechi de când lumea așezat frumos pe o ilustrată cu un personaj cunoscut din desene animate, a cărui prezență în contextul dat nu se justifică nicidecum.

În câteva zile profilul ar trebui să secrete like-uri și astfel nivelul stimei de sine a pacientului să revină la cote normale. Dacă organismul nu răspunde la aceste postări, va trebui să recurgem la antibiotice: poze cu bebeluși, cu căței, pisici și alte animăluțe drăgălașe, ce nu pot lăsa “prietenii” de pe facebook indiferenți. Notificări grabnice!>>

 

bolnav de like-uri

Dependența de facebook…e o problemă greu de soluționat. E ce-i drept o plăcere nevinovată. Cu toții putem fi acuzați de ea…dar unii parcă sunt prea de tot.

Îți schimbi poza de profil de 3 ori pe zi și postezi absolut toate pozele pe care le faci: “Aici e o poză în care sunt pe bancă și am ochii închiși, aici sunt pe o bancă…da e aceiași, dar am ochii întredeschiși ca și cum aș medita la rostul nostru pe pământ. Aici am ochii închiși…pare că nu îmi dau seama dar în adâncul sufletului știu că sunt tot pe banca aia” – semnează Elisabeta.

Share-uiești zilnic citate peste citate cu mesaj profund(neînțeles pe deplin) să arăți că tu ești o persoană de viță nobilă care simte și trăiește literatura și arta ca în secolul 18.

Postezi ceva…ieși cu prieteni în oraș, dar nu vorbești cu ei…tu ești ocupat(ă) să intri din 3 în 3 minute pe facebook să vezi dacă ți-a dat cineva like. Dacă nu a dat…începe munca de detectiv. De ce nu a dat? E online? A văzut că am postat? Uite…apare că ultima conectare “datează” de acum 5 minute și eu am postat de 15 minute. De ce nu-mi dă like?

Facebook-ul e până la urmă o modalitate de a te promova. Vorbim de brandul personal. Acum ceva timp vorbeam despre oamenii mai slab pregătiți care au această putere și încearcă să se promoveze și lumea le acordă un like. Hai să comparăm situația asta cu un post de televiziune care are în grila de programe numai emisiuni gen acces direct și un show păcătos, emisiuni care există pentru că cineva se uită la ele. A nu se face greșeala de a crede că dacă urmărești emisiunile astea ești “cineva”. 😀

Pe același sistem atât timp cât tu oferi like-uri el/ea oferă conținut. Stă în puterea ta să pui capăt ordinăriilor care circulă pe platforma de socializare! 🙂

Like-urile nu mai au preț. Sunt la îndemâna tututor și pe principiul cerere și ofertă, nu mai valorează mare lucru. O economie în prag de colaps. E o nebunie scăpată de sub control. Circulă like-urile mai ceva ca banii. Boschetari pe la toate colțurile pereților de facebook cerșesc like-uri cu punga de aurolac în mână. La aceleași colțuri, fetele practică prostituție pe like-uri apărând în ipostaze din ce în ce mai expuse…doar doar o să o remarce Petruț și o să-i dea un like. La fel și Petruț, dacă vrea să o combine pe Elisabeta(doamna absolută) îi dă like la poza de profil și apoi la toate pozele în parte. Nu există altă cale de a atrage atenția. 😀

“-Elisabeta, ce te-a cucerit la Petruț?

-Felul în care dă like-uri!!!”

Cum s-a ajuns aici?!

Facebook e la stadiul de instrument de măsurare a popularității în rândul prietenilor…instrument ușor de folosit: postezi ceva și aștepți. Astfel afli cine te mai place (like & comment), cine încă te mai suportă (like) și cine s-a săturat de tine (…pauza). Firește o să te minți că poate nu a văzut, dar să fim serioși totul e la vedere și toată lumea stă pe facebook deci… 😀

Am ajuns în situația în care parcă te simți obligat să dai like. Lumea se așteaptă de la tine să o faci. Ai de gând să o dezamăgești? 😀

Unde sunt vremurile în care trebuia să muncești pentru un like sincer? 😀

Când vine vorba de acordat like-uri trebuie să fim precum Dinică în Filantropica:

“Vino la mine și impresionează-mă, emoționează-mă, stoarce-mi o lacrimă!…Mâna întinsă care nu spune o poveste, nu primește LIKE!”

E o treabă când contribui cu ceva util, promovezi ceva de valoare, creezi conținut original și plăcut și alta când te apuci să share-uiești toate mizeriile care se izbesc de tine. Hai să nu ne mai “vindem” Like-ul așa ușor.

pulp fiction like

 

Cât de “sănătos” crezi că ești?

Nu puneți la suflet. Băgați la cap!


Nu fi emo, dă-ți cu părerea

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: